Дизайн корпоративного сайту Реноме
Основна задача в дизайні багатосторінкового корпоративного сайту - скомпонувати різні по типу напрямки виробництва та подати це у вигляді інфографіки. Додаткова задача зробити новий сучасний унікальний дизайн.















Дизайн головної сторінки
Розроблена інфографіка, яка повністю візуально описує всі процеси виробництва в компанії Реноме у стилі Flat. Продумане меню вибору товарів та меню технічної підтримки. Виведені найпопулярніші товари по-одному з кожної категорії виробництва з головними перевагами.
Каталог
Продумали універсальний фільтр під будь-яку категорію товарів та карточки з повними характеристиками, що відкриваються при наведенні курсору миші.
Картка товару
Продумали розташування основних переваг, опису, характеристик, калькулятору ефективності та документації, щоб забезпечити найкомпактніший вигляд. Калькулятор ефективності створений для того, щоб кожен мав змогу ввівши всі характеристики поточного освітлення наглядно побачити період окупності нових придбаних світлодіодних світильників і повністю замінивши поточне освітлення в плані економії на електроенергії.
Інформаційні сторінки
Про компанію, Контакти, Новини, Форма для реєстрації нових партнерів компанії, Інформація про політику якості на підприємстві, Анкета задоволеності клієнтів, Технічна підтримка з можливістю завантажити усю документацію та подивитися відповіді на найчастіші запитання.
Кошик та оформлення покупки
Дизайн сторінок: Кошик, Оформлення покупки, Подяка за покупку.